Blog
Blog

Ideálnym hosťom je každý, kto si sadne za náš stôl

Článok uverejnený 02.10.2017

Manager reštaurácie:

Človek, ktorý v reštaurácii vytvorí takú atmosféru, že sa tam zákazníci, ale i zamestnanci budú cítiť stále pohodovo a príjemne.

Ako dlho pracuješ v reštauračnom prostredí?

V kuchyni a okolo sporáka sa mocem už od útleho veku, ale profesionálne som v " gastrobiznise" štvrtý rok.

Chodievaš jesť aj ku konkurencii?

Zdravá konkurencia je pre mňa veľmi dôležitá. Konkurentom je pre mňa ten, kto robí to isté, čo ja, ale robí to inak a lepšie. A do takých reštaurácií sa chodím najesť rád.

V čom bude Žabažrút iný?

Nebojím sa povedať, že vo všetkom. V prvom rade v samotnom prístupe k zákazníkom. Pre mňa je dôležité, aby zákazníci nerozprávali o našej reštaurácii ako len o mieste, kde sa dobre najedli, ale v prvom rade o mieste, kde sa cítili natoľko príjemne, že sa tam bude radi a často vracať. Iní budeme aj pri tvorbe menu a v neposlednom rade v tom, že budeme mať najširšiu ponuku raňajok podávaných počas celého dňa.

Aký je podľa Teba ideálny hosť?

Každý, kto príde k nám do "Žabáka" vo chvíli, keď si sadne, či len objedná pri pulte, sa stáva pre mňa ideálnym zákazníkom. Lebo tak ako platí v živote, že ideálny partner neexistuje ( aj keď všetci máme toho svojho doma ? ), lebo vzťah je aj záležitosť kompromisu a vzájomného porozumenia, tak to isté platí u mňa aj pre zákazníkov.

Tri znaky, podľa ktorých sa dá spoznať dobrá reštaurácia.

Pre mňa je to predovšetkým príjemná atmosféra, dobré jedlo, nezabudnuteľný personál.

Tvoje obľúbené jedlo?

Čokoľvek, len nech to je sladké...?

Prečo by som mal vyskúšať Žabožrúta?

Pretože dobré veci sú na to, aby sa skúšali  a stále v nich objavíte niečo nové a iné. A Žabožrút je presne taký.

Podobné články